2011-04-27
 19:06:15

nu, nu har jag något att berätta :)

Nu är den gjord, & jag överlevde, haha. Men jag var mycket nervös i början, men Jonas på Evil Twins är så förbannat lugn, vilket smittar av sig! :) så jag lugnade ner mig rätt snabbt och var inte alls nervös när jag la mig ner :) Ont? Jag har ju känt värre saker, men även mindre smärtsamma saker. hahah, vid revbenen var jag inte så tuff. det var rätt tungt där. Jonas undrade hur jag mådde då, hhah! Glömde andas :P men jag klarade det. . :D dock vill han ses igen för att fylla i små grejor, då jag började blöda rätt mycket. Det är väl bara att gå dit ? ;) tuff som en riddare.
Jonas, tatueraren tyckte min text var en tung text att sätta på kroppen. men det gör inte jag, för den betyder så mycket för mig! Min familj betyder väldigt mycket för mig, allt! Vilket min tatuering också gör, nu.
Det finns verkligen ingen som kan påverka vad jag kommer känns för den, tycker folk att den är ful, fine. Jag bryr mig inte! Jag trodde verkligen inte det (inte för att någon sagt att den är ful, men där lär ju alltid komma något stolpskott och säga något) för jag är så sjukt nöjd! Jag trodde verkligen inte att jag skulle bli så himla nöjd.
bilden är inte rättvis, den är sååå mycket finare i verkligheten :) i LOVE! på riktigt. Hahahaha. Kankse är detta min största kärlek ? (baby, du kommer 2;a ;P) !
nu ska jag sluta tjata om min fina ;) nu ska jag lägga mig i soffan,  min dator har pajat också, inte alls så bra. Om jag får säga det själv. Så finns det någon snäll själ så vill jag gärna ha en ny dator ;).
PUSS mina fina.
2011-04-19
 12:31:08

Bruka allvar!



Usch, känner mig hemsk med bloggen. Jag är verkligen en riktig tråknisse när det gäller detta. . kommer i perioder och då har man hur mycket som helst att skriva. sedan. inget! 

Har åkt på en ordentlig jävla förkylning, inte sjuk, utan förkylning nu. . orkar ändå inget. Så himla tråkigt, fått hoppa träningen ett tag, men håller igång med PW :) ! Eller kanske inte överdrivet då man är helt slut när man går upp i trappan, men försöker. -2 på vågen i alla fall.. då blir man pepp. & givetvis kommer ju förkylningen i rätt tid. eller EJ! Ska nu bli frisk och köra på efter min envisa. 

Jag har fyllt år, det blev all in på lördagen. . fatta inte vad som hände, men det bjöds här och där. . & jag har kommit fram till att jag pallar inget längre, 2 öl och jag är lika full som om jag druckit 6. Kan det bero på kosten och träningen? kanske. Men jag sa ju att på min födelsedag var det sista gången jag drack inför sommaren (har "bara" druckit 3 gånger sen jag började träna intensivt) & så ska det vara. Nu kör jag på bara! Ingen alkohol, man mår så kasst av det! Eller så är det jag som verkligen börjar bli sådär gammal! hahahaha. 

& nu ska jag prata om något man INTE skojar bort. . i dag tog jag mig i kragen och putsade fönsterna i vardagsrummet. Duktiga jag! MEN, när jag skulle putsa det sista så bara kommer et VÄRSTA spindel. Jag kan säga att de som satt på fiket nedanför fick sig ett gott skratt. . jag höll på att dö av rädsla. jag ringde Babe, men han vill inte komma hem från jobb inte! Inte heller Helena & verkligen inte Frida heller som var hos sin mamma. & ni som inte känner mig, jag är verkligen JÄTTERÄDD, jag kan faktikst börja gråta över en skitspindel. & vad hände, jag började svettas och nästan nästan gråta. Jag tog mitt fönsterputs och sprutade på honom, och HAN BLEV INTE GLAD PÅ MIG! Hade han kunnat hade han nog slitit av mig håret. & vips så var han borta. Jag höll på att dö, paniken flödade. & jag drog fram dammsugaren (ja, jag vet han kryper ut igen, men det får babe ta då)  nu vet jag inte vart han är, dumma spindel. :( & jag är inte så glad. . Hahah.

Nu ska jag dammsuga resten av lägenheten, jag har pluggat och städat lite. Effektiv känner jag! :) Sen ut en promenad, och sedan träffa Malin! :) ikväll är det BB men bästa Helena :) ! 


nu drar jag :) hörs nästa gång :D 


2011-04-12
 20:11:57

Helt off.

helt off, ;/ haha. 


all in i lördags, mina vitaminer är slut, men i morgon är det träning! så det så :)

återkommer när jag har något vettigt att skriva. :P


2011-04-07
 21:16:19

en fin FIN vän.



Har jag inte världens finaste vän, så säg.  Kolla in inlägget, och gråt en skvätt ni också. För detta är min vän, jag förstår om ni är avundsjuka, det hade jag varit. Helena Skog, vad vore vänskap utan dig? ♥


2011-04-03
 11:47:38

<3







2011-04-01
 19:14:57

bokat.

Nu jävlar mina vänner. . 25 april, då intar jag tatuerarstolen. Gah. . jag kommer nog dö lite lätt, men den är så värt det. Jonas på evil twins är den som kommer plåga mig den dagen. är faktikst inte alls så nervös som jag trodde jag skulle bli! Haha. men dagen är ju inte här än, & jag har haft ont i magen, undertiden jag stod och pratade med honom. Haha. . vafan! jag lever bara en gång, och då ska jag leva. ♥  tyvärr funkade inte mitt typsnitt jag ville ha, så fick välja ett annat. men det blir lika snyggt om inte snyggare. :) 

annars, i dag stack jag och tränade på fm, och har jag inte träningsvärk i morgon blir jag ledsen. jag höjde på det mesta i dag. såvafan : ) efter det stack vi ut så calle fixade med sina vertyg, och jag tog mig en nap i bilen under tiden. Hahaha. . så sjukt tråkigt ju! ;) Vi intog sedan Haket för lite god mat, mums. skriver inte ut vad jag åt, haha! ;) hem, toa och sedan rätt ner på evil twins. kan säga att jag tvekade ett tag, med sedan när jag fick prata med Jonas lugnade sig allt :) detta kommer nog gå bra- Hahaha! Kommer ha sviiiinont. men vill man vara fin så? eller vad är de det heter ;)? 

nej, matte nu. omtenta i morgon, jag hoppas på ett G. men det är ingen som vet. . :( åja, plugg nu. BB sen, och sedan sängen! ♥


Ha en toppen fredag alla :)