2011-05-06
 11:18:28

Sooool :)

Solen är kommen, denna gång för att stanna kan man hoppas :) 

I dag har jag pluggat lite, redan :) påbörjat min läslogg. Snart ska jag slänga ner tvätten och bege mig mot Evil Twins. Calle sitter där nu och håller på min sin arm, snaaart klar =) ! 


Jag undrar när jag ska kunna använda mina stövlar. hahah :) Hoppas på att det ska vara lite tråkigt väder, bara för att jag ska kunna använda dem, ; ) ! äch, älskar solen, så den får gärna stanna.


Det var rätt många glada gubbar i detta inlägg. men nu måste jag sluta skriva, jag ska ner till tvätten och göra ve mig. I dag är jag glad, precis som alla andra dagar ; )!
KISS


2011-05-04
 11:46:42

Mitt fina guld.

Jag är så lyckligt lottad, på riktigt! Jag har världens bästa familj, världens finaste vänner & absolut den vackraste pojkvännen som finns. Det finns bara en som saknas, en stor människa i mina ögon, & ni alla vet vem det är. . Min finaste finaste mormor. Jag kan på riktigt inte åka ut till hennes grav utan att fälla många tårar, men jag vet att hon ser mig och tycker jag är en fjant. För min mormor vill inte att jag ska vara ledsen, utan en stark person. Men sen var det faktiskt mormor jag alltid vände mig till när det var något! & det gör jag än, fast på annat vis ♥ !
De som får mig att andas mycket luft är mitt fina Guld. Mina fina syskonbarn är mitt blod, min liv. Jag vet faktiskt inte hur jag har klarat mig utan dem i mitt liv. De är dem bästa, & jag har inga ord hur jag ska beskriva dem. För det finns inte tillräckligt med ord, jag älskar er. . föralltid. Jag slutar andas för er.
2011-05-03
 18:10:47

jag är kär IGEN.

Det var väl fan vad jag är kär mycket nu. . haha. Tur jag fortfarande är kärast i Babe, annars hade nog stövlarna fått sova på hans plats i sängen. (de kan de iof göra när han inte är hemma, haha!!) MEN, när jag fyllde år så fick jag presentkort av mina fina vänner på scorett. OCH jag har spanat som tusan där, på ett par rosa Vagabong stövlar. . I dag tog jag mig i kragen (när det ändå regnade) och köpte dem. Oh, såå fina fina fina. Har redan sprungit runt med dem hemma lite. Hahha, måste vänja fötterna ju!
är det inte en fin skönhet.. haha. Ser mig själv en sommardag, shorts och linne och mina snygga stövlar! ;) det behöver inte ens regna för jag ska använda dem. :D
Annars, i går var det träning efter ca 2 veckors uppehåll av diverse saker. . sjukdomar, tatuering, stressfaktur i foten (tror jag det hette). Så i går var det på det igen. Kan säga, att det har aldrig hänt innan men i går var jag på väg att spy. Fyfan. . Var tvungen att andas lite, hahaha. Men det var sjukt skönt att vara på det igen! Saknade det mycket!
nu hade jag faktiskt tänkt att dö lite i soffan! inte alls fel måste jag säga, är så sjukt trött. . försov mig i morse också, inte alls bra! jag hann och så, men det förstör så mycket. Hann inte äta eller något. bara kläder och borsta tänderna. ILLA! Så det har varit lite snurrigt i dag måste jag säga. haha :) men nu, nu ska jag andas ut lite.
Ha en kanon tisdag :)