2011-08-10
 18:34:22

Ny blogg, nya möjligheter.

Det heter så va? ;) men nu har jag ändat blogg IGEN. Denna gång tror jag att jag kommer stanna där. . Hoppas det. Trivs redan med de inlägg jag skrivit. :) 

http://bjorkell.myshowroom.se/ - klicka på länken så hittar nu min nya :D! 
Kisses
2011-08-07
 12:51:23

: )

jag vet inte riktigt hur designen ser ut för min dator vill inte riktigt som jag vill. Kankse ser det konstigt ut? Aja, det får vara så ett tag nu! ;) 


annars måste jag berätta, jag kom ju med modell;andet. Så måndag den 15:e är det dags, gå träning och sedan den 17 ska jag få modevisning, i Malmö! det känns faktikst kul, med tanke på att de kontaktade mig. ; ) 


I dag har jag tränat efter att ha legat i förkylning, öh! men, i dag blev det ett pass med Malin! :) Skönt att vara tillbaka på Sats. :) ! Ska dit en runda i morgon också. :)


Nu ska jag sätta mig och skriva på mina jävla tentor som ska vara klara nu i Augusti, känns inte alls kul. men måååste! ;(
2011-08-06
 19:59:53

design.

det ser nog lite rörit ut i bloggen, men jag håller på med en ny design, håll ut ;)
2011-08-06
 17:57:30

Lite kinamat är ju aldrig fel ;)

img_0593 (MMS)

Lite kinamat är ju aldrig fel ;)