2011-06-19
 19:44:34

Vänner.

vet ni vad mina vänner, jag vet varför jag inte skriver i min blogg, det är pga att jag vill kunna skriva vad jag vill, men det kan jag inte, eftersom jag inte vet vem som läser. Därmed kommer jag låsa min blogg. Så att jag kan, när jag vill kunna skriva ett inlägg utan att det påverkar någon som inte ska läsa. 


Hör av er till mig, om ni vill fortsätta läsa, eller skit i det ;) jag kommer skriva ändå. moha. :)
2011-06-15
 21:23:48

ta upp bloggen.

Kanske ska jag ta upp bloggen igen? Vet inte hur många som är intresserade direkt, och jag vet ju egentligen inte alls hur mycket tid jag har för bloggen. Nu har jag inte skrivit på grund av att jag inte velat bara. (eller orkat) men kanske. Måste ju erkänna att det är rätt kul att gå tillbaka och läsa. ;)

Nu har jag börjat jobba i alla fall. Känns så himla skönt. Det är mycket, MYCKET strul med skolan, vilket gör att motivationen inte är på topp om man säger så. Det är riktigt jävla tråkigt att det kan gå till så. Nästa utväg är tyvärr media. Kanske blir jag kändis genom det och får massa pengar, hahaha! Måste ju även se det positiva, hah. Annars händer det väl inte jättemycket måste jag erkänna. Träning och jobb, och vänner. & givetvis my love, när han inte jobbar. lite drygt när han är borta på vardagarna, men vafan! Det är pengar, & nej, pengar är inte allt, men jag som då är en urfattig student kan inte komma med så mycket, så då behövs pengarna ;) ! 
Nu ska jag hoppa in i duschen, faktikst! :) & efter det slänga mig på soffan innan sängen. Öppning i morgon på jobb. ;) Så, vi får väl se hur länge detta varar :D !
Kisses!
2011-06-03
 20:22:45

Italien.





Detta inlägg är till Katta, (även till er andra som vill titta på bilderna, haha) det blev inte så många bilder, men alltid något :) 

I morgon skulle vi egentligen följt med till Päransdag i båstad, men Calle har skadat sig tå, & jag har ont i halsen OCH huvudet, inte alls bra! Om det bara är som jag är trött eller om jag faktikst är påväg att bli sjuk, vet jag inte. Men i morgon blir det sola ändå. Ska ju bli kalasväder. Men får hoppa båstad, då pga hans tå bland annat! :/ 


nu ska jag inta soffan, ;) 

Ha en kanonkväll :)