2011-07-24
 20:44:02

Förstår.

(skrev ett inlägg innan, men det ville nog inte komma upp ;/ skriver ett litet nytt nu)

Inlägget under handlade inte om någon empati för mig! jag var/är upprörd över vad som har hänt, och jag själv är en person som tänker på andra, vilket jag fick bekräftat att alla inte gör. jag förstår till 110% att detta handlar om Calle, det är en självklarhet. han har blivit misshandlad, och jag skulle kunna slå av idoiternas knäskålar för det. men min tanke är, att man tänker på alla runt om kring. folk reagerar olika, jag hade kankse tyckt det var jättejobbigt och inte vågat gå ut. men nu är jag en stark individ, det vet jag! men just att bara en person frågar mig hur jag mår, fick mig att reagera. fast å andra sidan, vi alla är olika, och kanske ska man ta efter det som sägs "behandla andra som du själv vill bli behandlad". hädan efter ska jag absolut göra det . 



men ni som har hört av er, så klart är vi tacksamma att det finns så fina människor där ute ♥ . 
Tack ännu en gång.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: