2011-07-12
 22:17:38

minsann.

i dag fick jag ett samtal, och det var av Amanda som haffade mig på väla.
Jag blev faktiskt chockad, inte hade jag förväntat mig ett samtal nu, eller alls. men jodå. de hade haft möta om mig, hahaha. Öh!? & de var mycket intresserade om jag fortfarande var det. Ja, det måste jag ju erkänna att jag är. Så in på deras sida och lägga till mig på deras databas och sedan ringer de om ca 2-3 veckor och då vill de att jag ska komma och bli fotograferad. måste erkänna att det faktikst är rätt kul, hahaha.
men nu ska jag sova, efter att ha öppnat kl 06.15. dock var jag hemma 11 igen ;) skulle sova en stund, men det gick inte. Haha. Städade istället. Sedan fikade jag med carolin, emelie, helena, & jennifer :) mys.
Nu, borsta tänderna, i morgon är det utflykt som gäller, till Ängelholms djurpark :) MYSIGT! Barnen kommer nog uppskatta det, mycket ♥ ! 
Sov gott !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: