2011-07-10
 12:12:52

nu skriver jag igen.

jävla hattande ;) men i dag skriver jag igen.
måste dela med mig av en, eller två roliga saker, : ) ! Först och främst, så har jag fått en vit iphone ;D kan inte mer än bli glad. hah! babe är trött på mig för jag hela tiden sitter med den. men hallå, jag tröttnar väl snart ;). Hämtade ut det i fredags på väla. När jag sprang runt där som en iller för att hitta ett fint skal, kommer det fram en tjej till mig på klas olsson. (måste skryta lite, haha). Vi börjar vår konverastion:
Hon: Ursäkta, har du tid att prata med mig?
Jag: Ja, det beror ju på vad det handlar om.
Hon: Du är möjligtvis inte modell?
Jag: (lägger ett gapskratt) Ehh, nej!
Hon: Vad gör du till hösten?
Jag: Det beror ju på, jag vet ju inte vem du är.
Hon :Oj, jag ber om ursäkt, jag heter BLA BLA och är en modelargentur från ängelholm, jag såg dig när jag satt och åt och var tvungen att springa efter dig.
Jag: eeh? okej?
Hon: Du hade inte varit sugen på att göra några jobb?
Jag: Eh, nja. Jo. Kanske.
Hon: Lämna dina uppgifter så hör vi av oss till hösten. Hur lång är du?
Jag: 177.
Hon: Perfekt. Kan du ställa dig där borta så jag får ta en bild?
Jag: HÄR ? INNE PÅ KLAS OLSSON?
Hon: Ja! Det är ingen fara.
Hon: Tack så jättemycket, vi hör av oss. 
Jag kan säga att jag blev så förvånad. Jag kom direkt ifrån jobb och var helt sleten. Jag bryr mig inte riktigt att detta kankse inte är en "riktigt" modellargentur, men bara att hon sprang efter mig! hahaha. I like lite faktiskt. ;)
Hör de inte av sig, nej då får det vara så. Hör de av sig, blir jag faktikst jätteglad! ; ) det hade varit en rolig sak. Jag gillar ju faktikst att stå i centrum, ska bara försöka få med syrran också, så vi kan bli nya systrarna Graff ;) ! MOHA.  Men, hon är inte alls "sån", så jag fick nog hennes också ; ) ! 
Nu ska vi ut och bättra på brännan. :) Helena säger dock att det inte är så varmt, haha. Bara för att hon vill att vi ska spela bilbingo. Min finaste lilla pensionär. :D
Helena är en av få, jag har suttit hur länge som helst för att kunna beskriva henne, men hittar inga ord. I går var ingen bra dag, men Helena gjorde min dag bra! Mer än bra. Jag kan aldrig med ord, ALDRIG beskriva min kärlek till henne. Jag älskar dig, hundra varv runt jorden. Tack för att du är du. & för att du älskar mig för den jag är. I lav jo LEGOBIT!
Nu så ska jag sluta vara så där känslomässig. ;) Stranden nästa då eller :) !?


Puss. (jag ska försöka hålla lite inlägg nu, det är faktikst lite kul att skriva igen!) :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: