2011-07-18
 18:38:50

sjuk?

åh, jag har inte tid eller lust att bli sjuk. är så förbannat förkyld, ;/ ! Inte alls bra. tror det är ifrån helgens bravader. :) Måste säga, hade jag inte haft världens bästa sällskap hade jag legat i sängen och pillat på mobilen istället! Faktikst. Men ut kom vi, & hem likaså. Jag betalade (eller Lina) inträde och sedan STOD jag still på dansgolvet (då det var överfullt med folk) i 10 minuter & sedan ville jag hem. Babe mötte upp mig och vi gick till Petters ;) haha. 

& nu kan det vara så att jag blivit sjuk pga mitt klädval. TRÖTTA MIG! det är sommar, man ska kunna ha shorts. men ska faktikst inte klaga då jag klarat mig ifrån sjukdomar.. 'peppar peppa'. Annars i dag var jag på jobb, 06.13 för att vara exakt. trött som en förbannad gnu, men det är bara att se glad ut. Jag hade önskat att de barnen jag hade i dag hade velat vila, så jag hade kunnat vila med dem. hahaha. men icke ;) ! hur hade det sett ut om vi 4 som var på borsten hade somnat! ;) I morgon tar vi bussen in igen i alla fall till stan (när jag kommit) för att besöka tropikariet. :) ska bli kul. 


nu ska jag ta en välbehövligt dusch, mitt hår är som ett smörpaket och jag luktar nog svett efter att jag fick springa till bussen, & när jag är förkyld svettas jag som en gris, vid MINSTA rörelse. haha.  



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: