2011-07-13
 17:59:02

vilken fantastisk dag.

helt fantastisk dag har vi haft i dag på jobb. åkt till hembygdsparken, där vi grillade, tittade på djuren och mös. Sedan intog vi lekplatsen ett tag, men där var så mycket barn- & med våra snälla barn flöt de in bland de andra vilket gjorde det svårt att hålla koll på dem. Jag & Sandra besöt oss för att köra till stranden istället där vi tittade på båtarna, två av barnen BADADE! hahahaha, jag var också i oh doppade mina fötter, men de badade. (jag hade i alla fall kläderna på mig ;P) hahah! Efter lek i sanden och bad, tog vi alla oss varsin glass. Barnen var mycket nöjda när vi satte oss ner och tog det lugnt. : )


på hemvägen var det en full bil med övertrötta personer, både barn och personal. hahaha, skrattade hela vägen hem. Kunde inte sluta! ; ) En däckade, fullförståligt. Vi andra skrattade vidare. :) Vilken dag, och vilka lyckliga barn. 
Nästa vecka bär det av till Skånesdjurpark. : ) ska också blir fantastiskt roligt. Vi ska även inta badet, så vi hoppas verkligen verkligen på fin väder på tisdag. Onsdag tar vi skånesdjurpark. MYS! ♥
nu ska jag göra mig klar inför träningen på kasiho. Pannie ska få plåga mig lite, vilket kommer sitta fint i dag.
Kommer somna som en klubbad säl i kväll :) ! 
Saknar mitt fina guld, ♥ !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: